Природознавство 5 клас

13 травня 2020 року

ВІТАЮ!
Перегляньте новий урок 

Зробіть фото чи відео ролик про екологічні проблеми, які ви помітили в нашому місті

Чекаю зустрічі з Вами та вашими роботами!



04 травня 2020 року

Як справи з вирощуванням квасолі?
А так зможете???
ПОДІЛІТЬСЯ ЗІ МНОЮ СВОЇМИ СПОСТЕРЕЖЕННЯМИ

ВИКОНАЙТЕ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ
https://docs.google.com/forms/d/1NO6zlgshXiPcfmkX7QKhlbpNGGnMYvK6SSidxW6euik/edit
УСПІХІВ!

29 квітня 2020 року

ВІТАЮ!

І у мене до ВАС запитання:
ХТО ВЖЕ ПОЧАВ ВИРОЩУВАТИ СВОЮ НАЙВИЩУ РОСЛИНУ?

А сьогодні, спробуйте написати ТОП-список найбільш поширених в Україні рослин, грибів та тварин
МОЖНА СТВОРИТИ ПРО НИХ ЛЕП-БУК

До зустрічі 4 травня!


27 квітня 2020 року

Вітаю!
Сьогодні ми знову на уроці природознавства.. І поговоримо про живі організми та їх співіснування

1. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО

2. Прочитайте параграф 48, у зошит запишіть 3 ланцюги живлення

3. Пограй у гру

4. Позмагаємося: хто виростить найбільшу бобову рослину!
Для цього:
візьміть горщик для квітів, заповніть його грунтом
візміть насіння квасолі чи гороху та помістіть у грунт, поливайте, щоб грунт не пересихав
спостерігайте, коли з"явиться нова рослинка
фото скидайте мені 

ЧЕКАЮ З НЕТЕРПІННЯМ! УСПІХІВ!

22 квітня 2020 року

Привіт, мої любі п"ятикласники!

Сьогодні День Землі, А МИ З ВАМИ продовжуємо вивчати пристосування живих органівзмів до середовища існування.
МЕНІ ПРИКРО, що не всі справилися з попереднім завданням, АБО я не знаю...

ЗАВДАНЯ НА СЬОГОДНІ

1. Прочитайте параграфи підручника 41-42
2. Сфотографуйте та надішліть фото чи селфі про КРАСУ ВЕСНЯНОЇ ПРИРОДИ

З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ ВАШИХ РОБІТ!

УСПІХІВ!

8 квітня 2020 року

Доброго часу доби!

У мене за вікном світить тепле та яскраве весняне сонечко!


А ВИ дружно продовжуєте виконувати завдання попереднього уроку!ФОТОГРАФУЙТЕ, МАЛЮЙТЕ, СТВОРЮЙТЕ СВІЙ КАТАЛОГ...
ВАЖЛИВО!Сторінка каталогу має містити:1. НАЗВУ РОСЛИНИ ЧИ ТВАРИНИ, 2. УМОВИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ЇЇ ЖИТТЯ

ВПЕРЕД! УСПІХІВ! У ВАС ВСЕ ВИЙДЕ!


6 квітня  2020 року

Привіт! Ми вже давно з Вами не віталися особливим жестом чи обнімашками. тому сьогодні  привітаємося так 


Ну,  а далі до завдань ...

1. Почитайте параграф у підручнику про наземно-повітряне середовище (40)

2. Ми з вами живемо теж у наземно-повітряному  середовищі, 

складіть КАТАЛОГ  ОРГАНІЗМІВ НАЗЕМНО-ПОВІТРЯНОГО СЕРЕДОВИЩА, використовуючи фотоапарат чи телефон, підпишіть види у презентації та надішліть на мою пошту moroziukoksanka@gmail.com


Дякую за гарну роботу! УСПІХІВ!

1 квітня 2020 року

Привіт! Гарного весняного ранку!

Сьогодні на уроці природознавства вам необхідно:

1. Подумати і визначити, де можуть жити живі організми. Які умови необхідні тваринам? рослинам? грибам? вірусам?

2. Для цього необхідно прочитати параграф підручника 38-39

3. Подивіться презентацію "Наземно-повітряне середовище"

4. Намалюйте малюнок, та вкажіть на ньому основні умови наземно-повітряного середовища існування, які використовують живі організми


Успіхів! Залишайтеся вдома!

Будьте здорові!

30 березня 2020 року

Привіт!
Сьогодні за розкладом урок природознавства. Ми будемо  говорити про найпоширеніші отруйні рослини, гриби та тварини нашої місцевості.

1. Перегляньте відео 

https://www.youtube.com/watch?v=VSy1Vk4omNo

https://www.youtube.com/watch?v=Ljcxib6U_Vw

2. Виконайте практичну роботу з даної теми.
Це може бути розгортка, лепбук чи книжка-саморобка.

3. Якщо зробити завдання 2 дуже складно, то виконайте у зошиті

Практичне заняття №11
(інструктивна картка)

Тема: Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, тваринами і грибами своєї місцевості.
Мета: ознайомитись з отруйними організмами своєї місцевості, з’ясувати особливості цих організмів як отруйних.


Хід роботи
1.Розгляньте зразки організмів своєї місцевості. Зверніть увагу на їх зовнішній вигляд.
2.Запишіть у зошиті назви отруйних рослин, тварин і грибів своєї місцевості
3. Складіть поради "Як не потрапити в халепу" (як не отримати отруєння рослинами, грибами, не постраждати від отруйних тварин)



16.03.2020 року
Привіт!
Нам немає часу байдикувати, будемо склад організмів вивчати!
Вперед!

1. Перегляньте відеосюжет
https://www.youtube.com/watch?v=Qc_xCMnwhpQ

https://www.youtube.com/watch?v=bBymW0PtVT0

2. Визначіть за допомогою підручника основні ознаки Рослин, Грибів, Тварин та Бактерій

3. Створіть презентацію чи книжку про найпоширеніші види рослин чи грибів у нашій місцевості

Успіхів!




















Любі дітки! Підчас вимушених канікул розважтеся!
1. Перегляньте відео



2. Напишіть казку "Пригоди Краплинки"

У С П І Х І В !

Немає коментарів:

Дописати коментар