ПРИВІТ!
Нове і термінове завдання%
ПРОЄКТ:
Екологічні проблеми міста та регіону, шляхи збереження довкілля
Презентацію чи відеоролик чекаю до 19 травня на електронну адресу
moroziukoksanka@gmail.com
30.04.2020 року
Вітаю!
Сьогодні поговоримо про харчові зв"зки в екосистемах
Зрозуміти матеріал Вам допоможе параграф 51 підручника
А також відео за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=ygkx3AT1d8E
https://www.youtube.com/watch?v=bRbORKEK7yI
Складіть три трофічних ланцюги та вкажіть роль кожного організму в ньому
Скрін чекаю!
Успіхів!
28.04.2020 року
Привіт!
Думаю, що не дуже засумували за уроками біології, але оцінювання і навчання Вам дуже необхідне для успішного отримання свідоцтва про освіту. ТОМУ незважаючи на ігнорування виконання деяких завдань дай ВАМ змогу надіслати мені свої роботи до 1 травня 2020 року.
ВСІ досягнення висвітлю в електронному журналі
А Т ЕПЕР НОВІ ЗАВДАННЯ:
1. Переглянути урок у ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ОНЛАЙН ШКОЛІ
https://www.youtube.com/watch?v=kNF21YUG0TA
2. Прочитати парграфи 50 та 53
3. Написати відповідь на домашнє завдання відеоуроку
ДЯКУЮ ЗА РОЗУМІННЯ!
УСПІХІВ!
24.04.2020 року
Рада вітати!
Не забуваємо про заняття у ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ОНЛАЙН ШКОЛІ
https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA
Нагадую ВАМ, що кожен отримає підсумкову оцінку за тему. Я чекаю відповідей на мої завдання
Сьогодні ми з Вами завершили тему "Еволюція органічного світу"
ТОМУ ДЛЯ оцінки пропоную тест за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/18gN7WH_aA0Jjhq9KYcjGB-P5JI1CXGxmnqSZcgJAdLE/edit
УСПІХІВ!
14. 04.2020 року
Привіт!
Розпочалися заняття у ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ОНЛАЙН ШКОЛІ
https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA
ВАШІ ЗАВДАННЯ :
1. Прочитайте параграф 43
2. Складіть ментальну карту "Механізми видоутворення" з прикладами
Успіхів!
Будьте здорові!
7.04.2020 року
Дорогі дев"ятикласники!
Розпочалися занаяття у ВСЕУКРАЇНСЬКІЙ ОНЛАЙН ШКОЛІ
Перший урок відбувся сьогодні, вітаю з успішним переглядом!
Сподіваюся, що ці уроки допоможуть Вам усвідомити той матеріал, який ми вже опрацювали.
ОТОЖ, для подальшої роботи будемо дотримуватися такого плану:
1. Переглядаємо уроки щовівторка та щоп"ятниці за посиланням
https://www.youtube.com/channel/UCQR9sMWcZshAwYX-EYH0qiA
АБО на телеканалі
2. Виконуємо поставлені в уроці завдання.
3. ДЛЯ ТИХ УЧНІВ, ЩО не вийшли на зв"язок - ВИКОНАТИ ПОПЕРЕДНІ ЗАВДАННЯ
УСПІХІВ!
02.04.2020 року
Привіт! Сьогодні підводимо підсумки, тому
1. Виконайте тест за посиланням (хто ще не зробив)
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/bologya-9-klas/8540-tema-6-evolyutsya-organchnogo-svty/15057-tema-6-evolyutsya-organchnogo-svty
2. Надішліть результат
3. Опрацюйте матеріал за посиланням
https://sites.google.com/zapisp.com/geography/%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D0%B8/10-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0-%D0%B1%D1%96%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B7%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%82%D1%82%D1%8F
АБО параграфи 47 - 49 підручника
4. Виконайте практичну роботу за інструктивною карткою на сторінці 263 підручника
УСПІХІВ!
НЕ ЗАБУДЬТЕ ПРО ВІДЕОУРОКИ З 6 КВІТНЯ!
31.03 2020 року
Сьогодні ми поговоримо про еволюцію та її докази, еволюцію людини та різних груп живих організмів
Ну, що ж для початку
1. Вмикайте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=9BPochduADM
https://www.youtube.com/watch?v=oGKTzHFjo08
https://www.youtube.com/watch?v=flrmK5PY-T4
https://www.youtube.com/watch?v=ksWkTPMoLTw
https://www.youtube.com/watch?v=eBvh3H-CQu8
2. Прочитайте параграф 45 підручника
3. Виконайте завдання 14 на с.246
Успіхів!
Любі друзі!
П О П Р А Ц Ю Й М О САМОСТІЙНО!
19.03.2020 року Нове завдання!
ПРОЙДІТЬ тест за посиланням:
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/bologya-9-klas/8540-tema-6-evolyutsya-organchnogo-svty/15057-tema-6-evolyutsya-organchnogo-svty
Біологія: експрес-довідник
http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/6328/1/%D0%91%D1%96%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%8F_%D0%9D%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA.pdf
Для ефективного оволодіння матеріалом в домашніх умовах необхідно виконати тикі завдання:
1. Пройти тестування за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/bologya-9-klas/7891-tema-5-zakonomrnost-yspadkyvannya-oznak/test-5-zakonomrnost-yspadkyvannya-oznak
2. Зберегти скріншот результату
3 Переглянути відео
3. Опрацювати параграф підручника 40-41
4. Виконати завдання 1-10 зі с. 219-220 та 12. з с. 226
Успіхів!
Електронні версії підручників Ви зможете знайти на сторінці Електронні підручники.
Ми працюємо за підручником «Біологія» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Шаламов Р.В., Носов Г.А., Литовченко О.А., Каліберда М.С.
Тестову підготовку можна проходити за посиланням http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/bologya-9-klas/7889-tema-3-printsipi-fynktsonyvannya-kltini/test-3-printsipi-fynktsonyvannya-kltini
http://interactive.ranok.com.ua/course/pdrychniki/bologya-9-klas-pdrychnik-k-m-zadorozhniyi
Цікавий відеосупровід до підручника шукайте http://helianthus.com.ua/books/bio9
Тест до теми 4 Збереження та реалізація спадкової інформації за посиланням:http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/serednya-ta-starsha-shkola/bologya-9-klas/7890-tema-4-zberezhennya-ta-realzatsya-spadkovo-nformats/test-4-zberezhennya-ta-realzatsya-spadkovo-nformats
Успіхів у підготовці до уроку!
Немає коментарів:
Дописати коментар