четвер, 25 травня 2017 р.

Увага! Конкурси!

Відповідно до плану роботи Всеукраїнської екологічної ліги та Всеукраїнської дитячої спілки „Екологічна варта” на 2017 рік, плану роботи комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради на 2017 рік проводиться Всеукраїнський конкурс „Мій голос я віддаю на захист природи”.
Конкурс проводиться у 2 етапи:
І етап – обласний;
ІІ етап – Всеукраїнський – проводиться в м. Києві.
Для участі в І (обласному) етапі Конкурсу необхідно до 20 червня     2017  року надіслати заявки та роботи на адресу комунального закладу „Станція юних натуралістів” Рівненської обласної ради: 33028, м. Рівне, вул. Чорновола, 79-б.
Тема конкурсу в 2017 році – «Збережемо довкілля – збережемо здоров’я людини!»
НОМІНАЦІЇ ТА ВИМОГИ

Назва номінації
Матеріали, що приймаються

1.

ЕкоПлакат на тему: «Чисте довкілля – моє здоров’я»
Плакати форматом А2, виконані будь-якою технікою (акварель, гуаш, пастель тощо). Обов’язково вказати гасло плаката.

2.

Конкурс оповідань на тему «Вода у моєму житті»
Оповідання обсягом до 3-х сторінок формату А4 (6 тис. знаків)

3.

Малюнок на тему «Разом на варті чистої планети»
Малюнки форматом А3, А4, виконані будь-якою технікою (акварель, гуаш, пастель тощо).

4.

Урок екології, біології, фізики, географії, літератури та інших навчальних предметів
на тему «Природа та здоров’я людини»
Сценарії уроків (друкована та електронна версія). Тривалість: 45 хв.

5.

Позакласний захід екологічної спрямованості за темою:
«Поводження з відходами в побуті»

Сценарії конкурсів, акцій, виховних годин тощо (друкована та електронна версія). Тривалість: від 45 хв до 2,5 год.

6.

Екологічні тренінги на тему: «Від чистого довкілля до власного здоров’я»
Сценарій гри, тренінгу, у якому вказано:
-          вік дітей, для яких складено гру, тренінг;
-          місце проведення;
-          матеріали, які необхідно використати;
-          орієнтовна тривалість.
Тривалість: від 1,5 до 5 год.
Подавати друковану та електронну версію.



7.

Казки за темами:
-          «Чарівний світ лісу»;
-          «Таємничий світ моєї річки»;
-          «Тварини та птахи- рятівники».
Твори обсягом 2-3 друковані сторінки.
Подавати друковану та електронну версію.

8.

Загадки природоохоронної тематики
Авторські загадки , віршовані та прозові
(друкована та електронна версія)

9.

Відеоролик на тему: «Що я роблю для збереження довкілля в Україні»
Відеоролик:
-          спрямований на висвітлення тем збереження довкілля та здоров’я людей;
-       тривалість не більше 3-х хвилин;
-       формат відеоролика: AVI, MPEG-4 MJPEG, MOV, MP-4;
-       може бути відзнятий будь-якими доступними для учасників засобами (за допомогою професійної або непрофесійної відеокамери, фотоапарата, смартфону, мобільного телефону тощо);
-       учасники самостійно визначають жанр відеоролика (відео-кліп), репортаж, інтерв’ю тощо), необхідність його озвучення та музичного супроводу.
У відеоролику не може бути використана чужа інтелектуальна власність.

Немає коментарів:

Дописати коментар